Mitt liv e så Surt...

Hej, Jag mår väldigt dåligt just nu. Har sjukt mycket läxor att jag inte hinner med någonting  och jag vet inte vad jag ska börja med heller. Kemiprov och fysik läxa  till imorgon sen tyska torsdag  och Samhälls inlämning på fredag. Tack Frida och Klara för att ni flyttade på svenska inlämningen till Tisdag :).  Sitter just nu och pluggar i bibiloteket, det är härligt tyst och lugnt  :)  go plugg stämning. Lite sur på att jag inte kommer ha tid till att träna fotboll denna veckan... får la ta någon timme på gymmet om jag hinner.  Ha de gott..

Kommentarer
Postat av: Emil :)

jag känner mig lite diskriminerad med tanke på att jag också var med och ändrade datum på svenska inlämningen...

2012-01-24 @ 18:25:56
Postat av: Johan

ber så hemskt mycket om ursäkt :(

2012-01-24 @ 18:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0