Om jag varit en fisk hade jag simmat in i en vattenkrafts turbin nu....

Heeej...
Ja ni  2 timmar kvar i skola och har projekt... Inte kul över huvudtaget  i och för sig börjar de närma sig slutet men ändå. Jobbar om vattenkraft och aa det är lite smått tråkigt  men ibland ganska intressant faktiskt  man kan få ut så många frågor som man inte finner något svar på.. det stör mig. Nu är det 2 dagar kvar till LOV!!  är det inte skönt  ;D
Nu ska jag borra ner mitt huvud i datorn och fortsätta skriva...
ha d gott!!
Heeej...
Ja ni  2 timmar kvar i skola och har projekt... Inte kul över huvudtaget  i och för sig börjar de närma sig slutet men ändå. Jobbar om vattenkraft och aa det är lite smått tråkigt  men ibland ganska intressant faktiskt  man kan få ut så många frågor som man inte finner något svar på.. det stör mig. Nu är det 2 dagar kvar till LOV!!  är det inte skönt  ;D
Nu ska jag borra ner mitt huvud i datorn och fortsätta skriva...
ha d gott!!

Kommentarer
Postat av: bieber

söt

2012-02-08 @ 13:51:16
Postat av: alina

hatar vattenkraft...

2012-02-09 @ 17:50:11
URL: http://urgreat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0