When it is dark i dancing with.....a stick??

Heeej!!

Äntilgen helg... är det inte underbart!

Igår var värsta sköna dagen, ah då syftar jag inte på skolan då.  Efter skolan åkte jag hem och såg "In Time"  den var jättebra!! Sen hann jag inte göra så mycket mer än att rusa ner till tåget i -16 grader...  min öron dog på vägen tror jag. Sen var jag i LKM och bland annat såg på Remember Ally. Snyggt jobbat guys, mycket bra spelat!!  Sen var det lite mest random  dans och snack.  Min dans egenskaper går att prata om andra gånger...

Ha d gott!Så här mysigt kan man ha på en rast i skolan<3 Mysssig rast med friends!!

Kommentarer
Postat av: val

åh, snygga miner på mig och sara där :D

2012-02-05 @ 00:49:10
URL: http://lsatyd.blogg.se/
Postat av: Johan

Jag undrar vem Josef kolla på ;)

2012-02-06 @ 17:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0