Jaha nu är de skeva provet gjort...

Hej.. 

Kemiprov nu på morgonen aa det finns inget som kunnde vara värre än de. satt till tolv igår kväll med kemi  och ragade sönder på den...   Gick upp 06.20 och tog tåget 07.01  från stationen  och var en timme tidigare i skolan för att plugga, då gick de asbra  och trodde yes  nu kommer provet gå bra men nej då de gjorde de verkligen inte. A  ja sådant händer, jag kan ju iaf inte säga att jag inte har pluggat  för det har jag. Det borde var något fel på mina inlärnings metoder :(   Nu får jag se framåt ist och mot en förhoppningsvis bättre eftermiddag och liv.

Ha d gott!! 

Kommentarer
Postat av: val

Var inte ledsen Nu, Johan. Det gick säkert bättre än du tror ;)

2012-01-25 @ 10:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0